blank

ERES Partner

blank

Największa firma TAXI w Krakowie

Jak za pomocą odpowiednio połączonych działań marketingowych pozyskiwać każdego miesiąca ponad 500 kandydatów do pracy na stanowisko kierowcy? Odkryj jaki mamy na to sposób wraz z ERES Partner!

STRONA WWW

seo

google ads

facebook ads

blank
+ 0
kandydatów miesięcznie
+ 0 %
ruchu z SEO
0 %
koszty dzięki reklamie video
0 x
więcej fraz w TOP10
blank
blank

O kliencie

ERES Partner

ERES Partner to największy partner aplikacji Uber, Bolt oraz Freenow i największa firma TAXI w Krakowie. Firma zajmuje się zatrudnianiem i rozliczaniem kierowców najpopularniejszych aplikacji służących do przewozu osób, zapewniając w 100% legalną pracę jako kierowca taksówki. Kierowcy w ERES Partner mogą pracować zarówno na samochodach własnych jak i korzystać z floty.

ERES Partner to jedna z firm należąca do grupy kapitałowej ERES Holding, skupiającej w sobie firmy zbudowane dzięki pasji do motoryzacji, zlokalizowane w Krakowie i działające głównie na terenie małopolski.

cele

Jakie stawiamy założenia?

Klientowi zależy na skalowaniu biznesu, co wiąże się z koniecznością zatrudniania kolejnych kierowców do pracy na samochodzie własnym lub pochodzącym z floty firmy.

wyzwania

Czemu musimy sprostać?

Musimy zbudować rozpoznawalność, renomę i zaufanie w branży na lokalnym rynku, aby potencjalni kierowcy nie wybierali do współpracy innych partnerów TAXI.

PROCES WSPÓŁPRACY

Poszczególne etapy realizacji projektu

Współpracę z ERES Partner rozpoczęliśmy w lutym 2022 roku spotkaniem konsultacyjnym, w trakcie którego poznaliśmy cele firmy na najbliższe lata i oczekiwania względem działań marketingowych.

ETAP 1

Opracowanie strategii działań

Konsultacja i przygotowanie planu na działania marketingowe, zarówno w ujęciu krótko- jak i długoterminowym to absolutna podstawa udanej i skutecznej współpracy w tym zakresie.

ETAP 2

Stworzenie nowej strony WWW

Pierwszym elementem strategii było wykonanie nowej, marketingowej i skutecznej strony internetowej, która będzie bazą wspierającą dalsze działania w zakresie SEO i SEM.

ETAP 3

Wdrożenie strategii SEO

Kolejnym etapem było rozpoczęcie działań w zakresie SEO, które dziś odpowiada za ponad 50% konwersji i jest najbardziej stabilnym źródłem ruchu generowanym przez marketing.

ETAP 4

Optymalizacja Google Ads

Klient prowadził samodzielnie kampanie w systemie reklamowym Google, które wymagały jednak gruntownej przebudowy i optymalizacji, co pozwoliło zmniejszyć koszty konwersji.

ETAP 5

Kampanie Facebook Ads

Po kilku miesiącach współpracy do pozostałych działań zdecydowaliśmy się dodać kampanie na Facebooku, które od samego początku generują dużą ilość kontaktów w atrakcyjnie niskiej cenie.

ETAP 6

Stała obsługa marketingowa

Jesteśmy zewnętrznym działem marketingu ERES Partner, odpowiadającym za realizację coraz to nowych celów i założeń, które wspólnie ustalamy podczas comiesięcznych spotkań.

blank
MARKETINGOWY SERWIS TO PODSTAWA

Nowa strona internetowa

Poprzednia strona internetowa, stworzona przez "programistę amatora" była wystarczająca na początkowym etapie prowadzenia biznesu, lecz hamowała jego skalowanie - nie zawierała w zasadzie nic poza formularzem kontaktowym oraz krótkim opisem firmy.

Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy nową, marketingową stronę internetową o strukturze landingpage, której celem jest przedstawienie przewag konkurencyjnych, a także form i zalet współpracy z firmą ERES Partner. Strona w skuteczny sposób kieruje osoby zainteresowane pracą jako kierowca taksówki do formularza zgłoszeniowego.

blank
Przygotowana pod wysoką konwersję

Nowa strona internetowa została zaprojektowana w taki sposób, aby obniżyć koszty działań marketingowych.

blank
Prowadzi kandydata za rękę

Celem serwisu jest pozyskanie danych kontaktowych do kandydata, chcącego pracować jako kierowca taksówki.

blank
Daje wartość i pokazuje przewagę

Na stronie w jasny i czytelny sposób przedstawione zostały wartości, których kandydaci oczekują od pracodawcy.

blank
zobacz efekty działań seo

Pozycjonowanie strony internetowej

Wdrażanie strategii rozpoczęliśmy w marcu 2022 roku od optymalizacji strony internetowej, którą wcześniej stworzyliśmy. Było o tyle prościej, że tworząc stronę zadbaliśmy już o przyjazność adresów URL, meta dane czy strukturę nagłówków. Uzupełniliśmy stronę rozbudowanymi treściami, a także utworzyliśmy bloga, na którym regularnie publikujemy artykuły branżowe. Podejmowane działania sprawiają, że ruch organiczny generuje ponad 200 kontaktów miesięcznie przez formularz kontaktowy, a także kilkadziesiąt podjętych prób kontaktu w inny sposób.

blank
Analiza i dobór konwertujących fraz

Budowanie stabilnego źródła ruchu w oparciu o najbardziej konwertujące frazy to sposób na biznesowe powodzenie działań SEO.

blank
Tworzenie wartościowej treści

Pozycjonowanie fraz kluczowych wykorzystując wysokiej jakości treści, które dodatkowo edukują użytkowników to skuteczny sposób na wzrosty.

blank
Stała optymalizacja konwersji

Sam ruch w serwisie nie przełoży się na rozwój biznesu, dlatego stale dbamy o optymalizajcę konwersji i realizację celów biznesowych.

Wykres widoczności fraz kluczowych i ruchu

blank

Widoczność serwisu - luty 2022

TOP 3

0

fraz kluczowych

TOP 10

4

frazy kluczowe

TOP 20

6

fraz kluczowych

TOP 50

87

fraz kluczowych

Widoczność serwisu - grudzień 2023

TOP 3

13 blank

fraz kluczowych

TOP 10

98 blank

fraz kluczowych

TOP 20

390 blank

fraz kluczowych

TOP 50

1324 blank

frazy
kluczowe

skuteczne kampanie lead ads

Kampanie reklamowe na Facebooku

Prowadzenie kampanii reklamowych Lead Ads na Facebooku rozpoczęliśmy od przygotowania pierwszych kreacji reklamowych, które zostały wykorzystane do przeprowadzenia analizy grup odbiorców. Po przeprowadzonych testach przystąpiliśmy do przygotowania ostatecznych kreacji i działania na pełnym, ustalonym budżecie reklamowym.

blank

Analiza i dobór grup odbiorców

Pominięcie tego kroku często powoduje, że koszty kliknięcia lub pozyskania kontaktu są znacznie wyższe niż powinny.

blank

Projektowanie kreacji reklamowych

W natłoku informacji i rozmaitego przekazu, atrakcyjne grafiki reklamowe są tym co skutecznie przyciąga uwagę odbiorców.

blank

Optymalizacja kosztów kampanii

Czas prowadzenia kampanii na lokalnym rynku, a także znaczne zwiększanie budżetu negatywnie wpływa na stosunek koszt/kontakt.

Wyniki prowadzonych kampanii

+ 0
kandydatów miesięcznie
z reklamy Lead Ads
+ 0
zasięg reklam
każdego miesiąca
0 %
tańsze konwersje dzięki
reklamie video

REKLAMY W WYSZUKIWARCE I NA YOUTUBE

Kampanie reklamowe w Google

Jeszcze przed rozpoczęciem współpracy z nami, klient samodzielnie prowadził kampanie w Google Ads, jednak z marnym skutkiem. Przebudowaliśmy i zoptymalizowaliśmy prowadzone kampanie, co pozwoliło zwiększyć ilość kontaktów i zaoszczędzić budżet reklamowy.

blank

Optymalizacja i przebudowa reklam

Reklamy stworzone samodzielnie, często z pomocą zespołu wsparcia Google rzadko są skuteczne, a często pożerają budżet.

blank

Oszczędność budżetu reklamowego

Przy wysokim budżecie reklamowym niewielka różnica w koszcie konwersji, znacznie zmienia ilość pozyskanych kontaktów.

blank

Wdrożenie kampanii video

Reklamy video, choć niewiele firm je stosuje są w stanie generować dużo tańsze wyniki niż kreacje graficzne czy reklamy tekstowe.

Wyniki prowadzonych kampanii

+ 0 %
formularzy wysyłanych
przez kandydatów
+ 0
telefonów miesięcznie,
bezpośrednio z reklamy
0 %
średni współczynnik
interakcji z reklamą (CTR)
0 %
tańsze konwersje
dzięki Youtube Ads