NOWI KLIENCI DLA TWOJEJ FIRMY

Zyskowne kampanie Facebook ADS

Idealna reklama to taka, której docelową grupą odbiorców są osoby zainteresowani kupnem danego produktu lub usługi. Jeśli uwzględnimy przestrzeń, z której korzysta szerokie grono odbiorców, będziemy mieć do czynienia z naprawdę skutecznym marketingiem internetowym. Tą przestrzenią może być Facebook, czyli jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych, który w swoich szeregach zrzesza szerokie grono odbiorców.

Kampanie reklamowe na Facebooku to jeden z najskuteczniejszych sposobów na dotarcie do potencjalnego klienta. Kampania reklamowa na Facebooku to zawsze dobry krok w celu wypromowania oferowanej usługi. Nad taką kampanią powinna zastanowić się każda firma, której celem jest skuteczny marketing internetowy.

MARKETING W SOCIAL MEDIA GWARANCJĄ SUKCESU?

Pozyskaj nowych klientów dzięki mediom społecznościowym.

Facebook Ads, jako skuteczne narzędzie marketingu cyfrowego

Facebook Ads, to system reklamowy przeznaczony do prowadzenia kampanii na portalach społecznościowych takich, jak Facebook. Fenomen tego systemu reklamowego polega na tym, że odbiorcom udostępniane są takie reklamy, które zgodne są z jego zainteresowaniem, co zwiększa szanse na interakcje ze strony odbiorcy. To pewny zysk dla firm. To reklama, która pozwala firmom na zwiększenie sprzedaży swoich usług, a za takie reklamy firmy są w stanie zapłacić wiele. Algorytm wykorzystywany w tym systemie reklam ocenia również prawdopodobieństwo, że konkretna osoba wejdzie w interakcję z reklamą i osiągnie założone przez reklamodawcę cele. Algorytm ocenia również jakość reklamy w tym jej dopasowanie do potrzeb i preferencji konkretnego odbiorcy. Jest to jeden z powodów, dla których ważna jest optymalizacja jakości reklam na Facebooku, którą nasza firma wykonuje na bieżąco.

Reklamy Facebook Ads mogą być wyświetlane na różne sposoby. Wszystko zależy od tego, jaki typ reklamy chcesz stworzyć i do jakiej grupy odbiorców chcesz dotrzeć. Reklamy na Facebooku to narzędzie pozwalające skutecznie dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, którzy korzystają z tego portalu społecznościowego. Reklamy te pomagają marce stać się rozpoznawalną. Wpływają na utrzymanie jej popularności. Pomagają utrzymać zainteresowanie obecnych klientów oraz przyciągają nowych. Reklamy Facebook Ads ułatwiają promowanie oferowanych przez firmę usług i produktów.

Należy zaznaczyć, że aby osiągnąć zadowalające efekty, kampanie reklamowe na Facebooku muszą być profesjonalnie zaplanowane i skutecznie realizowane. Bardzo często, z powodu braku wiedzy i czasu, próby prowadzenia niezależnych promocji prowadzą do rezultatów odwrotnych od zamierzonych. Warto więc zadanie to powierzyć specjalistom takim jak my! Z przyjemnością zajmiemy się kampanią reklamową Facebook Ads Twojej firmy!

Remarketing, czyli tajne narzędzie skutecznej reklamy Facebook Ads

Możliwość śledzenia użytkowników, którzy odwiedzają stronę sklepu, możliwe jest przechwytywanie informacji o tym, jakie produkty oglądali na stronie internetowej. W tym celu stosuje się tzw. remarketing. Facebook pokazuje tylko reklamy produktów, które były oglądane przez określone osoby i to do tych osób je kieruje. Dzięki temu można dotrzeć do osób, które są zainteresowane danym produktem, ale z jakiegoś powodu nie decydują się na jego zakup.

Remarketing jest bardzo skutecznym narzędziem często zachęcającym do zakupu produktu osoby, które nie zdecydowały się na zakup za pierwszym razem. Facebook zbiera ogromną ilość danych o swoich użytkownikach, a system wplata reklamy w przeglądane przez użytkownika tej platformy treści. W momencie, gdy użytkownik pasuje do ustalonego przez Facebooka algorytmu, ukazują mu się reklamy. Co bierze pod uwagę algorytm? To, co zostało ustawione przez reklamodawcę, czyli m.in. wiek, płeć, zainteresowania itp.

Facebook Ads – formy reklamy

Główną formą reklamy na Facebooku są reklamy graficzne. Taki forma sprawia, że reklamy w większym stopniu przykuwają uwagę potencjalnych klientów, z tego względu, że po prostu wyróżniają się na tle innych postów. Przygotowane obrazy mogą być ułożone jako pojedyncze zdjęcie, pokaz slajdów lub tzw. karuzela. Te dwa ostatnie elementy pozwalają na przedstawienie kilku produktów w jednej reklamie, co zwiększa możliwość podjęcia działania przez potencjalnych klientów.

Możliwe jest również wykorzystanie zamiast zwykłej grafiki filmu wideo. Wideo jest szczególnie skuteczne w docieraniu do młodych użytkowników Facebooka. Taka forma reklamy może również wywrzeć większe wrażenie na grupie odbiorców. Przygotowanie profesjonalnego wideo wiąże się jednak z kosztami. Jeśli jednak budżet firmy na takie rozwiązanie pozwala, to warto z niego skorzystać.

Reklamy Facebook Ads – wyświetlanie treści

Dodatkowym atutem Facebook Ads jest to, że reklamy te nie wyświetlają się tylko na portalu społecznościowym, jakim jest Facebook. Instagram i Messenger to kolejne aplikacje, gdzie będą się one ukazywały. Jeśli chodzi o samą platformę Facebook, reklamy mogą pojawiać się w kilku miejscach. To gdzie dokładnie będą wyświetlane, podlega indywidualnej konfiguracji.

Istnieje więc opcja decydowania o tym, gdzie reklamy pojawią się na stronie. Mogą wyświetlać się w aktualnościach na głównej stronie platformy, mogą być widoczne w panelu bocznym lub na stories. Reklamy wideo będą natomiast pokazywane jako przerywniki pomiędzy i w czasie filmów oglądanych przez użytkowników. W przypadku Instagrama przedstawia się to analogicznie.

W jakim celu można prowadzić kampanię reklamową na Facebooku?

Facebook to nie tylko promocja Twoich usług i produktów, ale także budowanie świadomości marki, pozyskiwanie kontaktów od potencjalnych klientów, a nawet pomoc w sprzedaży stacjonarnej. Ważne jest jednak, aby świadomie wybrać odpowiednie cele marketingowe, które okażą się skuteczne dla Twojej firmy.

W praktyce oznacza to, że treści reklamowe są pokazywane tym, którzy najprawdopodobniej zwrócą na nie uwagę, co pomaga zwiększyć widoczność i świadomość firmy wśród potencjalnych klientów. Reklamy są wyświetlane również maksymalnej liczbie użytkowników w ramach określonego budżetu. W ten sposób liczba osób, do których reklama dociera, zostaje podwojona. Co więcej, istnieje możliwość wybrania docelowej grupy odbiorców reklamy, co przełoży się na zaangażowanie odbiorców i ich aktywność na stronie.

Reklama na Facebooku może w swojej treści zawierać bezpośredni link do aplikacji z App Store lub Google Play, aby zachęcić widzów do zainstalowania firmowej aplikacji. Celem reklamy może być również zwiększenie liczby odbiorców docierających do strony internetowej firmy. Reklamy mogą również pomóc osobom zainteresowanym uzyskać więcej informacji na jej temat. Pozwala również na zbieranie dokładnych i wartościowych informacji kontaktowych poprzez formularze, które wypełniają potencjalni klienci.

Reklama na Facebooku może zachęcać jej odbiorców do zwiększenia aktywności na Twojej stronie. Może zachęcać ich do komentowania postów, udostępniania ich. Reklama może również realnie wpłynąć na zwiększenie obserwatorów reklamowanego profilu firmowego. Cele kampanii reklamowej mogą być ustawione tak, aby zachęcić potencjalnych klientów do podjęcia działań. Kampania może przykładowo zachęcić odbiorców reklamy do interakcji z Twoją firmą na Messengerze. Dzięki temu możesz prezentować swoje usługi i produkty bezpośrednio klientom, a także oferować pomoc i informacje osobom zainteresowanym.

Kampania może również zachęcać odbiorców do wzięcia udziału w organizowanym przez firmę wydarzeniu online np. tematycznym webinarze. Może również przekonać potencjalnych klientów do odwiedzenia stacjonarnej siedziby firmy. Reklama może zachęcać jej odbiorców do wykonania interakcji. Może to być rejestracja, wypełnianie formularzy, zapisanie się na newsletter lub po prostu zakup produktu, lub usługi.

Facebook Ads – plusy takiej formy reklamy

Niewątpliwą zaletą kampanii Facebook Ads jest to, że reklamy na Facebooku obejmują ogromny zasięg, co pozwala na dotarcie do wielu potencjalnych klientów. Reklamy te wyświetlane są również na aplikacjach typu Messenger, czy Instagram, co dodatkowo rozszerza zasięg kampanii i pozwala dotrzeć do szerszej grupy odbiorców. Oznacza to, że kampania na Facebooku ułatwia i przyspiesza proces pozyskiwania nowych klientów, co niewątpliwie przełoży się bezpośrednio na zwiększenie przychodów firmy. Reklama na Facebooku pozwala na bardzo precyzyjne targetowanie treści reklamowych. Pozwala to na precyzyjne określenie grupy odbiorców reklamy. Sklep sprzedający zabawki dla małych dzieci nie będzie miał problemu z kierowaniem swoich reklam do matek.

Ponadto, kampanie reklamowe na Facebooku są stosunkowo niedrogie i mogą szybko przynieść wymierne rezultaty. Dlaczego warto zlecić prowadzenie kampanii reklamowej na Facebooku naszej firmie? Jesteśmy ekspertami z wieloletnim doświadczeniem w swoim fachu, a nasz zespół tworzą ludzie, dla których praca jest prawdziwą pasją. Wybierając nas, masz pewność, że dołożymy wszelkich starań, abyś był zadowolony z efektów przeprowadzonej przez nas kampanii marketingowej na Facebooku.

Naszym celem jest to, aby Twoja firma osiągnęła jak najlepsze wyniki. Dlatego powierzając nam prowadzenie kampanii, masz pewność, że stale będziemy monitorować i optymalizować nasze działania.

Mamy świadomość, że każda firma jest inna, dlatego do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Dla nas jesteś wyjątkowy! Zanim rozpoczniemy swoje działania, zapoznamy się z ofertą Twojej firmy, poznamy produkty i usługi, które oferujesz klientom, a także poznamy Twoich konkurentów na rynku. Wiedza ta pozwoli nam działać skutecznie! Nasze działania będą bezpośrednio dopasowane do Twoich potrzeb i oczekiwań!

Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze! Zapraszamy do kontaktu! Już dziś przekonaj się, jak wiele możesz z nami zyskać!

SPIS TREŚCI