wyróżnij się na rynku

Profesjonalna identyfikacja wizualna

Pomożemy Ci w stworzeniu nowoczesnej, oryginalnej oraz spójnej identyfikacji wizualnej. Wierzymy, że tworzone przez nas prace idealnie oddadzą ideę oraz filozofię Twojej marki. Stworzymy dla Twojej firmy logo, które graficznie wyrazi misję Twojej firmy. Nasze projekty charakteryzują się nowoczesną koncepcją. Dzięki indywidualnemu i nieszablonowemu podejściu do każdego zlecenia, wykonane przez nas logotypy przyciągają wzrok odbiorców.

Zajmujemy się także projektowaniem grafik na social media, materiałów firmowych i reklamowych oraz plakatów czy banerów na strony WWW.

unikalność i spójność wizerunku

Wyróżnij się na tle konkurencji dzięki nowej identyfikacji wizualnej.

Identyfikacja wizualna dla Twojej firmy

W zależności od branży oraz charakteru firmy dobieramy odpowiednią kolorystykę, która idealnie odda filozofię marki i oferowanych usług czy produktów. Wiemy, że logotyp oraz materiały reklamowe są wizytówką marki, dlatego kreujemy niepowtarzalne oraz innowacyjne grafiki, tworzące spójną całość. Wszystkie projekty są przemyślane tak, by były rozpoznawalne oraz dobrane do konkretnej grupy odbiorców. Dzięki temu odbiorcy mogą szybko zapamiętać firmę i skojarzyć ją z daną branżą. Identyfikacja wizualna to obecnie podstawowe narzędzie, służące kreowaniu wizerunku marki na rynku. Dzięki niemu możliwa jest spójna oraz czytelna identyfikacja rynkowa oraz wyróżnienie marki spośród innych konkurencyjnych firm.

Jakie elementy identyfikacji tworzymy?

Dlaczego identyfikacja wizualna jest ważna?

Każdy klient utożsamia daną markę z logotypem lub użytymi w nim kolorami. Znane firmy bardzo ostrożnie projektują oraz zmieniają logo, ponieważ to właśnie po nim klienci rozpoznają nas jak usługodawców, czy też producentów. Marka jest kojarzona z tymi elementami, które występują w materiałach reklamowych. Co ważne zarówno krój pisma, jak również logo, czy też symbole firmy muszą być tożsame z oferowanymi przez nas produktami i usługami. Z czasem to właśnie logo będzie pierwszym elementem, po którym kupujący rozpozna firmę.

Eleganckie oraz charakterystyczne logo będzie nasza wizytówką, a także reklamą samą w sobie. Zdobywając nowych klientów, ważne jest stworzenie spójnego wizerunku firmy. Nowi kupujący na pewno zauważą, że zarówno strona internetowa, jak również materiały reklamowe mają ten sam styl. Uznają naszą firmę godną zaufania i bardziej charakterystyczną, co pomoże w szybkiej identyfikacji i łączenia opakowania, czy też logo z naszymi produktami.

Księga znaku - kompletny branding Twojej marki

Podczas przeprowadzania identyfikacji wizualnej, powstaje podstawowa księga znaku, która jest oficjalnym zapisem wzorców, na podstawie których marka będzie identyfikowana przez klientów. W niej są też informacje, pokazujące sposoby i zasady wykorzystywania tej identyfikacji. Jest to zależne od tego, na jakich materiałach reklamowych ma pojawić się logo lub konkretny krój pisma.

Wśród informacji znajdują się zaprojektowane symbole firmy, topografie firmowe, wzory materiałów firmowych (prezentacji, materiałów przeznaczonych do druku, ulotek reklamowych, tworzonych na potrzeby reklamy oraz public relations) oraz kolory firmowe, łączące się z kolorystyką logotypu marki.

Przejrzystość i spójność

Budując własną identyfikację wizualną ważne jest, by wszystkie elementy były spójne i klarowne. Używanie jednego rodzaju czcionek oraz kolorów ze zbliżonej palety barw stworzy bardzo ciekawą, a jednocześnie czytelną całość, która spodoba się klientom. Użytkownicy stron internetowych obecnie bardziej cenią sobie czytelność i przejrzystość od graficznego galimatiasu, z którego trudno jest odczytać sensowną treść.

Klient trafiający na stronę internetową, w pierwszej kolejności widzi grafikę, pojawiającą się na stronie głównej. Grafika zachęca do odsłaniania kolejnych zakładek oraz pozwala na zawarcie w niej informacji czym zajmuje się dana firma. Logotyp pojawia się również na elementach drukowanych, w tym wizytówkach oraz folderach reklamowych. Klient na pewno zauważy, że wszystkie elementy są ze sobą powiązane i dopracowane. Świadczy to bardzo dobrze o profesjonalizmie firmy, dbającej o odpowiedni wygląd wszystkich tych elementów. Podobna gama barw wykorzystana zarówno w logo, jak również w innych elementach reklamowych sprawia więc wrażenie dobrze przemyślanej kampanii reklamowej firmy.

Logo - najważniejszy element każdej marki

Zanim logo firmy powstanie, bardzo ważne jest poznanie marki i jej filozofii. W końcu perfekcyjne logo musi być tożsame z firmą i przedstawić ją w jak najlepszym świetle. Klient przed zamówieniem logo powinien przekazać informacje na temat sprzedawanych produktów lub oferowanych usług. Każdy logotyp powinien być oryginalny i tożsamy z ideą danej firmy. Klienci nie mogą mylić naszej marki z innymi, które działają w tej samej branży. Bardzo ważne są czcionki, które muszą być odpowiednio dobrane - nowoczesne, eleganckie, nawiązujące do natury, czy też technologii.

Finalna wersja logotypu jest tworzona w kilku wersjach kolorystycznych oraz w różnych konfiguracjach. Aby łatwiej było zaprezentować pracę grafików, logo jest umieszczane również na materiałach reklamowych. Po akceptacji projektu, klient otrzymuje wektorowo zaprojektowany logotyp jak również dokumentację, czyli księgę znaku do logotypu.

Stworzymy logo przyciągające wzrok

Logo to bardzo ważny element każdej marki, po którym jest ona rozpoznawana. Twoje logo to pierwsze wrażenie, jakie odbiorca ma o Twojej marce. Ważne jest, aby logo było proste, łatwe do zapamiętania, a zarazem zawierało najważniejszy element, jaki chcesz przekazać odbiorcy. Naszym celem jest uchwycenie w małym elemencie graficznym myśli przewodniej Twojej marki. Aby to osiągnąć, przed każdym projektem przyglądamy się szczegółowo marce, poznajemy cele Twojej firmy. Kolory w logo dopasowane są do Twojej marki, co daje spójną całość.

Projekt to subiektywna wizja, dlatego dajemy Ci kilka opcji, aby dać Ci możliwość wyboru idealnie dopasowanego logo.

Cechy dobrego logotypu

Dlaczego logo firmy jest tak ważne?

Logo to pierwsza prezentacja firmy dla konsumentów. Dobrze zaprojektowane logo może wzbudzić zainteresowanie konsumentów i sprawić, że będą oni chcieli bardziej poznać firmę i co ona ma do zaoferowania. Logo jest niezbędne, aby marka osiągnęła sukces. W rzeczywistości jest ono tak samo ważne, jak posiadanie wysokiej klasy produktów czy usług. Logo będzie umieszczane na wszystkich materiałach reprezentujących firmę (papier firmowy, wizytówka, strona www, gadżety), dlatego warto je posiadać i dobrze je zaprojektować.

Logo to fundamentalny element wizerunku firmy pomagający zarówno budować tożsamość, jak i przekazywać swoje wartości klientom. Logo jest elementem wyróżniającym, dzięki któremu klienci zapamiętają i rozpoznają firmę na rynku.

Z czego składa się logo?

Logo to symbol składający się z tekstu oraz elementu graficznego, który identyfikuje firmę. Dobre logo pokazuje, czym zajmuje się firma i co reprezentuje marka. Podstawową funkcją logo jest nadanie firmie unikalnej marki, która odróżni ją od pozostałych firm. Jest to szczególnie istotne, gdyż każda firma ma konkurencję. Przed stworzeniem loga konieczne jest zatem przeprowadzenie rozeznania wśród konkurencji w branży.

Proces tworzenia logo krok po kroku

Do każdego projektu i klienta podchodzimy indywidualnie, jednak proces powstawania logo, można podzielić na kilka etapów.

1.Omówienie projektu i reaserch - od początku projektu, działamy wspólnie. Po poznaniu misji i celów firmy omówimy z Tobą nasz początkowy zarys i nasze wizje odnośnie wyglądu.

2. Analiza i badanie rynku - logo musi być wyjątkowe i nie może kojarzyć się z żadną inną marką. Dlatego szczegółowo przeprowadzimy analizę rynku i konkurencji.

3. Wstępne propozycje - przygotujemy 3 wersje loga, różniące się od siebie, abyś mógł wybrać projekt, który przypadnie Ci do gustu.

4. Omówienie propozycji - omówimy poszczególne propozycje i dokonamy odpowiednich korekt.

5. Ostateczna wersja logo - po naniesieniu wymaganych zmian przekazujemy ostateczną wersję loga wraz z kompletem plików, aby możliwe było korzystanie z logo bez ograniczeń.

Logo to nie wszystko - postaw na kompleksową obsługę

Logo to jedynie jeden z elementów identyfikacji wizualnej Twojej firmy. Oprócz profesjonalnego logo zadbamy także o inne aspekty promocji i wyróżnienia Twojej firmy.

U nas zamówisz dla swojej firmy profesjonalną stronę WWW, materiały firmowe (ulotki, broszury, katalogi, wizytówki), materiały reklamowe, grafiki na social media, czy reklamowe banery (stacjonarne oraz zamieszczane w internecie).

Dzięki kompleksowej usłudze będziesz miał pewność, że prezentacja Twojej firmy będzie spójna i dobrze rozpoznawalna.

SPIS TREŚCI