Zaniżona Szkoda
Jak nowa firma w branży odszkodowawczej może zaistnieć na konkurencyjnym rynku, zdominowanym przez dużych graczy i nieosiągalne budżety reklamowe? Zobacz co osiągnęliśmy w tym zakresie!
branding
strona www
seo
facebook ads
Firma Zaniżona Szkoda specjalizuje się w pomocy osobom, które doświadczyły zaniżenia odszkodowania po szkodzie komunikacyjnej. Oferuje ona kompleksowe usługi, które obejmują dopłaty do odszkodowań, naprawę bezgotówkową, wynajem samochodów zastępczych oraz holowanie pojazdów.
Zaniżona Szkoda oferuje bezpłatną analizę kosztorysu naprawy i sprawdzenie, czy klientowi należy się dopłata do wypłaconego odszkodowania. Działania te są skierowane do osób, które w ciągu ostatnich trzech lat doświadczyły szkody komunikacyjnej i otrzymały odszkodowanie, które nie pokrywa kosztów naprawy.
Klientowi zależy na zbudowaniu rozpoznawalności i wizerunku firmy na ogólnopolskim rynku, który pozwoli na konkurowanie z firmami oferującymi usługi z podobnego zakresu.
Branża dopłat do odszkodowań jest od wielu lat zdominowana przez duże korporacje, dysponujące ogromnymi budżetami reklamowymi, co stanowi duże wyzwanie.
Współpracę z firmą Zaniżona Szkoda rozpoczęliśmy we wrześniu 2022 roku spotkaniem konsultacyjnym, w trakcie którego poznaliśmy cele firmy na najbliższe lata i oczekiwania względem działań marketingowych.
ETAP 1
Konsultacja i przygotowanie planu na działania marketingowe, zarówno w ujęciu krótko- jak i długoterminowym to absolutna podstawa udanej i skutecznej współpracy w tym zakresie.
ETAP 2
Na podstawie wytycznych dostarczonych przez klienta i jego szczegółowych wymagań, zaprojektowaliśmy nową, czytelną i atrakcyjną identyfikację wizualną całej firmy.
ETAP 3
Kolejnej elementem strategii było wykonanie nowej, marketingowej i skutecznej strony internetowej, która będzie bazą wspierającą dalsze działania w zakresie SEO i SEM.
ETAP 4
Kolejnym etapem było rozpoczęcie działań w zakresie SEO, które dziś odpowiada za ponad 50% konwersji i jest najbardziej stabilnym źródłem ruchu generowanym przez marketing.
ETAP 5
Po kilku miesiącach współpracy do pozostałych działań zdecydowaliśmy się dodać kampanie na Facebooku, które od samego początku generują dużą ilość kontaktów w atrakcyjnie niskiej cenie.
ETAP 6
Jesteśmy zewnętrznym działem marketingu firmy, odpowiadającym za realizację coraz to nowych celów i założeń, które wspólnie ustalamy podczas comiesięcznych spotkań.
Firma potrzebowała nowego wizerunku, który pomoże zbudować rozpoznawalność i zaufanie wśród klientów. Zaprojektowaliśmy logotyp wraz z kompletną księgą znaku i materiały firmowe.
Jak powszechnie wiadomo, w dzisiejszych czasach biznes nie może istnieć bez strony internetowej. Tym bardziej nowa działalność, prowadzona przez młody zespół, nastawiona na rozwój i pozyskiwanie dużej ilości klientów każdego miesiąca.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy nową, marketingową stronę internetową której celem jest przedstawienie oferty firmy, a także dotychczasowych, skutecznych realizacji. Strona w skuteczny sposób kieruje osoby chcące skorzystać z oferty firmy do formularza kontaktowego, indywidualnego dla każdej z usług.
Nowa strona internetowa została zaprojektowana w taki sposób, aby obniżyć koszty działań marketingowych.
Celem serwisu jest uzyskanie konwersji, przez wypełnienie formularza indywidualnego dla każdej z oferowanych przez firmę usłg.
Klient może zapoznać się na stronie z szczegółami współpracy oraz dotychczasowymi realizacjami firmy w zakresie każdej z usług.
Wdrażanie strategii rozpoczęliśmy w listopadzie 2022 roku od optymalizacji strony internetowej, którą wcześniej stworzyliśmy. Było o tyle prościej, że tworząc stronę zadbaliśmy już o przyjazność adresów URL, meta dane czy strukturę nagłówków. Uzupełniliśmy stronę rozbudowanymi treściami, a także utworzyliśmy bloga, na którym regularnie publikujemy artykuły branżowe. Podejmowane działania sprawiają, że ruch organiczny odpowiada za ponad 50% zapytań, które otrzymuje firma.
Budowanie stabilnego źródła ruchu w oparciu o najbardziej konwertujące frazy to sposób na biznesowe powodzenie działań SEO.
Pozycjonowanie fraz kluczowych wykorzystując wysokiej jakości treści, które dodatkowo edukują użytkowników to skuteczny sposób na wzrosty.
Sam ruch w serwisie nie przełoży się na rozwój biznesu, dlatego stale dbamy o optymalizajcę konwersji i realizację celów biznesowych.
0
fraz kluczowych
0
fraz kluczowych
0
fraz kluczowych
0
fraz kluczowych
6
fraz kluczowych
26
fraz kluczowych
72
frazy kluczowe
308
fraz kluczowych
Prowadzenie kampanii reklamowych Lead Ads na Facebooku rozpoczęliśmy od przygotowania pierwszych kreacji reklamowych, które zostały wykorzystane do przeprowadzenia analizy grup odbiorców. Po przeprowadzonych testach przystąpiliśmy do przygotowania ostatecznych kreacji i działania na pełnym, ustalonym budżecie reklamowym.
Pominięcie tego kroku często powoduje, że koszty kliknięcia lub pozyskania kontaktu są znacznie wyższe niż powinny.
W natłoku informacji i rozmaitego przekazu, atrakcyjne grafiki reklamowe są tym co skutecznie przyciąga uwagę odbiorców.
Czas prowadzenia kampanii na lokalnym rynku, a także znaczne zwiększanie budżetu negatywnie wpływa na stosunek koszt/kontakt.
Nie wiesz od czego zacząć i jakie rozwiązania będą najlepsze dla Twojej firmy? Zapraszamy do skorzystania z bezpłatnej konsultacji, która pozwoli nam poznać Twoje oczekiwania, a następnie zaproponować możliwe rozwiązania.
Konsultacja do niczego nie zobowiązuje. Zależy nam na zbadaniu Twoich potrzeb i dobraniu do nich odpowiednich rozwiązań. W czasie konsultacji możesz zadać nam dowolne pytania, związane z obszarem naszych usług.