blank

Zaniżona Szkoda

blank

Dopłaty do odszkodowań

Jak nowa firma w branży odszkodowawczej może zaistnieć na konkurencyjnym rynku, zdominowanym przez dużych graczy i nieosiągalne budżety reklamowe? Zobacz co osiągnęliśmy w tym zakresie!

branding

strona www

seo

facebook ads

blank
+ 0
zapytań miesięcznie
+ 0
fraz w TOP50
+ 0 %
zapytań pochodzi z SEO
+ 0
miesięcy współpracy
blank
blank

O kliencie

Zaniżona Szkoda

Firma Zaniżona Szkoda specjalizuje się w pomocy osobom, które doświadczyły zaniżenia odszkodowania po szkodzie komunikacyjnej. Oferuje ona kompleksowe usługi, które obejmują dopłaty do odszkodowań, naprawę bezgotówkową, wynajem samochodów zastępczych oraz holowanie pojazdów.

Zaniżona Szkoda oferuje bezpłatną analizę kosztorysu naprawy i sprawdzenie, czy klientowi należy się dopłata do wypłaconego odszkodowania. Działania te są skierowane do osób, które w ciągu ostatnich trzech lat doświadczyły szkody komunikacyjnej i otrzymały odszkodowanie, które nie pokrywa kosztów naprawy.

cele

Jakie stawiamy założenia?

Klientowi zależy na zbudowaniu rozpoznawalności i wizerunku firmy na ogólnopolskim rynku, który pozwoli na konkurowanie z firmami oferującymi usługi z podobnego zakresu.

wyzwania

Czemu musimy sprostać?

Branża dopłat do odszkodowań jest od wielu lat zdominowana przez duże korporacje, dysponujące ogromnymi budżetami reklamowymi, co stanowi duże wyzwanie.

PROCES WSPÓŁPRACY

Poszczególne etapy realizacji projektu

Współpracę z firmą Zaniżona Szkoda rozpoczęliśmy we wrześniu 2022 roku spotkaniem konsultacyjnym, w trakcie którego poznaliśmy cele firmy na najbliższe lata i oczekiwania względem działań marketingowych.

ETAP 1

Opracowanie strategii działań

Konsultacja i przygotowanie planu na działania marketingowe, zarówno w ujęciu krótko- jak i długoterminowym to absolutna podstawa udanej i skutecznej współpracy w tym zakresie.

ETAP 2

Identyfikacja wizualna

Na podstawie wytycznych dostarczonych przez klienta i jego szczegółowych wymagań, zaprojektowaliśmy nową, czytelną i atrakcyjną identyfikację wizualną całej firmy.

ETAP 3

Stworzenie nowej strony WWW

Kolejnej elementem strategii było wykonanie nowej, marketingowej i skutecznej strony internetowej, która będzie bazą wspierającą dalsze działania w zakresie SEO i SEM.

ETAP 4

Wdrożenie strategii SEO

Kolejnym etapem było rozpoczęcie działań w zakresie SEO, które dziś odpowiada za ponad 50% konwersji i jest najbardziej stabilnym źródłem ruchu generowanym przez marketing.

ETAP 5

Kampanie Facebook Ads

Po kilku miesiącach współpracy do pozostałych działań zdecydowaliśmy się dodać kampanie na Facebooku, które od samego początku generują dużą ilość kontaktów w atrakcyjnie niskiej cenie.

ETAP 6

Stała obsługa marketingowa

Jesteśmy zewnętrznym działem marketingu firmy, odpowiadającym za realizację coraz to nowych celów i założeń, które wspólnie ustalamy podczas comiesięcznych spotkań.

BRANDING

Nowa identyfikacja wizualna

Firma potrzebowała nowego wizerunku, który pomoże zbudować rozpoznawalność i zaufanie wśród klientów. Zaprojektowaliśmy logotyp wraz z kompletną księgą znaku i materiały firmowe.

blank
blank
blank
blank
blank
MARKETINGOWY SERWIS TO PODSTAWA

Nowa strona internetowa

Jak powszechnie wiadomo, w dzisiejszych czasach biznes nie może istnieć bez strony internetowej. Tym bardziej nowa działalność, prowadzona przez młody zespół, nastawiona na rozwój i pozyskiwanie dużej ilości klientów każdego miesiąca.

Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy nową, marketingową stronę internetową której celem jest przedstawienie oferty firmy, a także dotychczasowych, skutecznych realizacji. Strona w skuteczny sposób kieruje osoby chcące skorzystać z oferty firmy do formularza kontaktowego, indywidualnego dla każdej z usług.

blank
Przygotowana pod wysoką konwersję

Nowa strona internetowa została zaprojektowana w taki sposób, aby obniżyć koszty działań marketingowych.

blank
Prowadzi kandydata za rękę

Celem serwisu jest uzyskanie konwersji, przez wypełnienie formularza indywidualnego dla każdej z oferowanych przez firmę usłg.

blank
Daje wartość i pokazuje przewagę

Klient może zapoznać się na stronie z szczegółami współpracy oraz dotychczasowymi realizacjami firmy w zakresie każdej z usług.

blank
zobacz efekty działań seo

Pozycjonowanie strony internetowej

Wdrażanie strategii rozpoczęliśmy w listopadzie 2022 roku od optymalizacji strony internetowej, którą wcześniej stworzyliśmy. Było o tyle prościej, że tworząc stronę zadbaliśmy już o przyjazność adresów URL, meta dane czy strukturę nagłówków. Uzupełniliśmy stronę rozbudowanymi treściami, a także utworzyliśmy bloga, na którym regularnie publikujemy artykuły branżowe. Podejmowane działania sprawiają, że ruch organiczny odpowiada za ponad 50% zapytań, które otrzymuje firma.

blank
Analiza i dobór konwertujących fraz

Budowanie stabilnego źródła ruchu w oparciu o najbardziej konwertujące frazy to sposób na biznesowe powodzenie działań SEO.

blank
Tworzenie wartościowej treści

Pozycjonowanie fraz kluczowych wykorzystując wysokiej jakości treści, które dodatkowo edukują użytkowników to skuteczny sposób na wzrosty.

blank
Stała optymalizacja konwersji

Sam ruch w serwisie nie przełoży się na rozwój biznesu, dlatego stale dbamy o optymalizajcę konwersji i realizację celów biznesowych.

Wykres widoczności fraz kluczowych i ruchu

blank

Widoczność serwisu - listopad 2022

TOP 3

0

fraz kluczowych

TOP 10

0

fraz kluczowych

TOP 20

0

fraz kluczowych

TOP 50

0

fraz kluczowych

Widoczność serwisu - listopad 2023

TOP 3

6 blank

fraz kluczowych

TOP 10

26 blank

fraz kluczowych

TOP 20

72 blank

frazy kluczowe

TOP 50

308 blank

fraz kluczowych

skuteczne kampanie lead ads

Kampanie reklamowe na Facebooku

Prowadzenie kampanii reklamowych Lead Ads na Facebooku rozpoczęliśmy od przygotowania pierwszych kreacji reklamowych, które zostały wykorzystane do przeprowadzenia analizy grup odbiorców. Po przeprowadzonych testach przystąpiliśmy do przygotowania ostatecznych kreacji i działania na pełnym, ustalonym budżecie reklamowym.

blank

Analiza i dobór grup odbiorców

Pominięcie tego kroku często powoduje, że koszty kliknięcia lub pozyskania kontaktu są znacznie wyższe niż powinny.

blank

Projektowanie kreacji reklamowych

W natłoku informacji i rozmaitego przekazu, atrakcyjne grafiki reklamowe są tym co skutecznie przyciąga uwagę odbiorców.

blank

Optymalizacja kosztów kampanii

Czas prowadzenia kampanii na lokalnym rynku, a także znaczne zwiększanie budżetu negatywnie wpływa na stosunek koszt/kontakt.