POM POM
Jak zdominować lokalny rynek w branży beauty dla zwierząt? Zobacz co osiągnęliśmy z salonem groomerskim POM POM i jak od zera zbudowaliśmy widoczność i rozpoznawalność poznańskiego salonu.
STRONA WWW
e-commerce
seo
Salon groomerski Pom Pom w Poznaniu to miejsce stworzone z miłości do zwierząt, oferujące profesjonalne usługi fryzjerskie dla psów. Zespół Pom Pom skupia się na zapewnieniu wysokiej jakości pielęgnacji, w tym kąpieli, strzyżenia, przycinania pazurków, a także innych specjalistycznych zabiegów dla czworonożnych przyjaciół.
Salon Pom Pom wyróżnia się dbałością o komfort i bezpieczeństwo psów podczas zabiegów. Stosowane są wysokiej jakości kosmetyki, a cała procedura odbywa się w przyjaznej atmosferze. Salon stawia na higienę i czystość, regularnie dezynfekując miejsce pracy i sterylizując używane przybory.
Klientka rozwija swoją dotychczasową działalność o nową linię biznesową jaką jest salon groomerski dla psów w Poznaniu. Jest to całkowicie nowe przedsięwzięcie.
Na rynek wchodzi całkowicie nowy salon, w dużym mieście, które cechuje się sporą konkurencją. Konieczne jest opracowanie planu na znalezienie swojego miejsca na rynku.
Współpracę z POM POM rozpoczęliśmy w lutym 2022 roku spotkaniem konsultacyjnym, w trakcie którego poznaliśmy cele firmy na najbliższe lata i oczekiwania względem działań marketingowych.
ETAP 1 rok wcześniej
Klientka zgłosiła się do nas ze swoim obecnym sklepem internetowym, który nie spełniał jej oczekiwań, był także mało atrakcyjny i nie pozwalał dalej rozwijać sprzedaży.
ETAP 2 rok wcześniej
Po ustaleniu szczegółów i wymagań co do realizacji, przystąpiliśmy do zaprojektowania i wdrożenia nowoczesnego sklepu internetowego z wykorzystaniem WordPress Woocommerce.
ETAP 3
Konsultacja i przygotowanie planu na działania marketingowe, zarówno w ujęciu krótko- jak i długoterminowym to absolutna podstawa udanej i skutecznej współpracy w tym zakresie.
ETAP 4
Pierwszym elementem strategii było wykonanie nowej, marketingowej i skutecznej strony internetowej, która będzie bazą wspierającą dalsze działania w zakresie SEO i SEM.
ETAP 5
Kolejnym etapem było rozpoczęcie działań w zakresie SEO. Prowadzone działania pozwoliły nam zdominować lokalny rynek i zbudować stabilne źródło ruchu i nowych rezerwacji.
ETAP 6
Przez cały okres współpracy realizowaliśmy zlecenia w zakresie wprowadzania zmian i nowych funkcjonalności do sklepu internetowego czy na stronę internetową.
Jak powszechnie wiadomo, w dzisiejszych czasach biznes nie może istnieć bez strony internetowej. Tym bardziej nowa działalność, chcąca konkurować na lokalnym rynku, prowadzona przez młodą osobę i nastawiona na zrównoważony rozwój - pozyskiwanie klientów.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy nową, marketingową stronę internetową, spójną z dotychczasową identyfikacją wizualną, której celem jest atrakcyjne zaprezentowanie oferty salonu. Strona w skuteczny sposób kieruje osoby zainteresowane skorzystaniem z usług salonu do serwisu Booksy, w którym można zarezerwować wizytę.
Nowa strona internetowa została zaprojektowana w taki sposób, aby obniżyć koszty działań marketingowych.
Celem serwisu jest zaprezentowanie całej oferty salonu, dostępnych pakietów oraz przekierowanie do serwisu Booksy.
Na stronie w jasny i czytelny sposób przedstawione zostały wartości, których właściciele psów oczekują od salonów.
Zadaniem nowego sklepu internetowego producenta odzieży dla psów POM POM jest atrakcyjne przedstawienie oferowanego asortymentu, czyli wysokiej jakości produktów dla zwierząt - ubranek, akcesoriów, fotelików i toreb transportowych czy legowisk domowych.
Wykonaliśmy intuicyjny, szybki, czytelny i spełniający wymagania klienta sklep, który pozwala złożyć zamówienie na dowolny produkt bez zbędnych komplikacji. Sklep jest wyposażony we wszystkie niezbędne integracje z operatorami płatności czy firmą kurierską, co gwarantuje sprawne realizowanie i obsługę zamówień.
Zaprojektowaliśmy sklep pamiętając o tym co jest jego celem - zakup. Intuicyjna ścieżka zakupowa to absolutna podstawa e-commerce.
Barwy spójne z identyfikacją firmy, czytelne przedstawienie oferowanego asortymentu i atrakcyjna prezentacja produktów.
Sklep został wykonany na CMS WordPress z dodatkiem WooCommerce, co nie daje ograniczeń przy jego dalszej rozbudowie.
Wdrażanie strategii rozpoczęliśmy w lutym 2022 roku od optymalizacji strony internetowej, którą wcześniej stworzyliśmy. Było o tyle prościej, że tworząc stronę zadbaliśmy już o przyjazność adresów URL, meta dane czy strukturę nagłówków. Uzupełniliśmy stronę rozbudowanymi treściami, a także utworzyliśmy bloga, na którym regularnie publikujemy artykuły branżowe. Podjęte działania sprawiły, że już w ciągu kilku miesięcy udało nam się przebić na szczyt organicznych wyników wyszukiwania, w najważniejsze frazy na stałe trafiły do ścisłego TOP3.
Budowanie stabilnego źródła ruchu w oparciu o najbardziej konwertujące frazy to sposób na biznesowe powodzenie działań SEO.
Pozycjonowanie fraz kluczowych wykorzystując wysokiej jakości treści, które dodatkowo edukują użytkowników to skuteczny sposób na wzrosty.
Sam ruch w serwisie nie przełoży się na rozwój biznesu, dlatego stale dbamy o optymalizajcę konwersji i realizację celów biznesowych.
0
fraz kluczowych
0
fraz kluczowych
0
fraz kluczowych
0
fraz kluczowych
33
frazy kluczowe
78
fraz kluczowych
213
fraz kluczowych
831
fraz kluczowych
Nie wiesz od czego zacząć i jakie rozwiązania będą najlepsze dla Twojej firmy? Zapraszamy do skorzystania z bezpłatnej konsultacji, która pozwoli nam poznać Twoje oczekiwania, a następnie zaproponować możliwe rozwiązania.
Konsultacja do niczego nie zobowiązuje. Zależy nam na zbadaniu Twoich potrzeb i dobraniu do nich odpowiednich rozwiązań. W czasie konsultacji możesz zadać nam dowolne pytania, związane z obszarem naszych usług.