blank

Mobi Mani

blank

Manicure z dojazdem do domu

Jak pomysł na innowacyjną usługę, trafiającą do specyficznej grupy odbiorców przekłuć w stabilny biznes i w dodatku powtórzyć to w drugim mieście? Firma Mobi Mani miała okazję się o tym przekonać!

branding

strona WWW

facebook ads

blank
0
koszt pozyskania klientki
0
wolnych terminów
0
lata działalności
0 +
wykonanych usług
blank
blank

O kliencie

Mobi Mani

Mobi Mani to firma oferująca mobilne usługi manicure i pedicure, zapewniając wygodę i oszczędność czasu swoim klientkom. Jest to idealne rozwiązanie dla osób, które nie mają czasu na dojazd do salonu kosmetycznego lub nie mogą zostawić dzieci. Mobi Mani umożliwia zarezerwowanie dogodnego terminu, a specjalista pojawi się pod wskazanym adresem, aby zapewnić profesjonalną stylizację paznokci.

Firma stawia na perfekcyjną jakość usług, korzystając z produktów renomowanych producentów. W ciągu blisko czterech lat działalności, Mobi Mani wykonała ponad 2000 stylizacji, utrzymując poziom 100% zadowolenia klientek.

cele

Jakie stawiamy założenia?

Klientce zależy na zbudowaniu profesjonalnego wizerunku firmy na rynku, dlatego zdecydowała się powierzyć nam zaprojektowanie identyfikacji wizualnej, a także zaprojektowanie i wdrożenie strony internetowej.

wyzwania

Czemu musimy sprostać?

Pomimo tego, że nowe salony manicure otwierają się na każdym rogu, niewiele firm świadczy usługi z dojazdem, które są świetnym wyborem dla osób niechcących tracić czasu na dojazdy - stanie w korkach i szukanie parkingu.

PROCES WSPÓŁPRACY

Poszczególne etapy realizacji projektu

Współpracę z firmą Mobi Mani rozpoczęliśmy w maju 2020 roku spotkaniem konsultacyjnym, w trakcie którego omówiliśmy wymagania co do projektu identyfikacji wizualnej oraz specyfikę nowej strony WWW.

ETAP 1

Nowa identyfikacja wizualna

Na podstawie wytycznych dostarczonych przez klienta i jego szczegółowych wymagań, zaprojektowaliśmy nową, czytelną i atrakcyjną identyfikację wizualną całej firmy.

ETAP 2

Stworzenie strony WWW

Omówienie funkcjonalności, które mają znaleźć się w serwisie i jego struktury to zwykle pierwszy etap współpracy i wdrażania skutecznej strony internetowej.

ETAP 3

Kampanie Facebook Ads

Od samego początku rozpoczęliśmy prowadzenie kampanii reklamowych Facebook Ads, nastawionych na skuteczne budowanie bazy klientek.

BRANDING

Nowa identyfikacja wizualna

Firma potrzebowała nowego wizerunku, który pomoże zbudować rozpoznawalność i zaufanie wśród klientów. Zaprojektowaliśmy nowy logotyp wraz z kompletną księgą znaku.

blank
blank
blank
blank
blank
MARKETINGOWY SERWIS TO PODSTAWA

Strona internetowa

Jak powszechnie wiadomo, w dzisiejszych czasach biznes nie może istnieć bez strony internetowej. Tym bardziej nowa działalność, działająca na lokalnym rynku, nastawiona na zrównoważony rozwój i chcąca pozyskiwać nowe klientki na swoje usługi.

Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy atrakcyjną stronę internetową w motywie spójnym z wykonaną wcześniej identyfikacją wizualną. Strona zawiera najważniejsze informacje dotyczące świadczonych usług a także opinie klientek oraz portfolio wykonanych realizacji.

blank
Przygotowana pod wysoką konwersję

Strona internetowa firmy Mobi Mani została zaprojektowana w taki sposób, aby obniżyć koszty działań marketingowych.

blank
Atrakcyjna prezentacja oferty

Jasne i konkretne zaprezentowanie oferowanych usług a także opinii klientek i dotychczas wykonanych stylizacji.

blank
Szybka i niezawodna

Pracując nad wdrożeniem strony pamiętaliśmy o jej optymalizacji i zachowaniu jak najlepszego czasu ładowania, w oparciu o Core Web Vitals.

blank

skuteczne kampanie w social media

Kampanie reklamowe na Facebooku

Prowadzenie kampanii reklamowych Lead Ads na Facebooku rozpoczęliśmy od przygotowania pierwszych kreacji reklamowych, które zostały wykorzystane do przeprowadzenia analizy grup odbiorców. Po przeprowadzonych testach przystąpiliśmy do przygotowania ostatecznych kreacji i działania na pełnym, ustalonym budżecie reklamowym.

blank

Analiza i dobór grup odbiorców

Pominięcie tego kroku często powoduje, że koszty kliknięcia lub pozyskania kontaktu są znacznie wyższe niż powinny.

blank

Projektowanie kreacji reklamowych

W natłoku informacji i rozmaitego przekazu, atrakcyjne grafiki reklamowe są tym co skutecznie przyciąga uwagę odbiorców.

blank

Optymalizacja kosztów kampanii

Czas prowadzenia kampanii na lokalnym rynku, a także znaczne zwiększanie budżetu negatywnie wpływa na stosunek koszt/kontakt.