Fintecnic
Połączenie SEO i kampanii PPC sposobem na skuteczny marketing producenta i dystrybutora stolarki okiennej? Zobacz jak nasza współpraca z Fintecnic pomogła rozwinąć sprzedaż i wspomóc rozwój firmy.
seo
google ads
facebook ads
Fintecnic to doświadczony producent i dystrybutor okien, działający na rynku od 10 lat. Firma specjalizuje się w produkcji okien aluminiowych, PCV, drewnianych oraz drewniano-aluminiowych, a także w systemach przesuwnych i fasadach. Fintecnic oferuje szeroki wybór produktów, w tym okna tarasowe, pasywne, automatyczne, a także drzwi i inne rozwiązania stolarki okiennej.
Firma wyróżnia się na rynku dzięki połączeniu wysokiej jakości produktów z przystępnymi cenami. Kładzie nacisk na trwałość, funkcjonalność, estetykę oraz energooszczędność swoich produktów, co przekłada się na oszczędności.
Klientowi zależy na skalowaniu biznesu, co wiąże się bezpośrednio z budowaniem rozpoznawalności i zwiększaniem widoczności firmy w sieci, na rynku lokalnym, ale nie tylko.
Klient prowadził już działania marketingowe, a raczej korzystał z agencji, która nie generowała zadowalających wyników i pomimo kilku lat współpracy, nie spełniła oczekiwań.
Współpracę z Fintecnic rozpoczęliśmy w maju 2022 roku spotkaniem konsultacyjnym, w trakcie którego poznaliśmy cele firmy na najbliższe lata i oczekiwania względem działań marketingowych.
ETAP 1
Klient poprosił nas o audyt aktualnych działań marketingowych i widoczności serwisu w sieci. Szybko zauważyliśmy, że potencjał działalności nie jest w pełni wykorzystywany.
ETAP 2
Konsultacja i przygotowanie planu na działania marketingowe, zarówno w ujęciu krótko- jak i długoterminowym to absolutna podstawa udanej i skutecznej współpracy w tym zakresie.
ETAP 3
Kolejnym etapem było rozpoczęcie działań w zakresie SEO, które dziś odpowiada za ponad 60% konwersji i jest najbardziej stabilnym źródłem ruchu generowanym przez marketing.
ETAP 4
Po kilku miesiącach udanej współpracy, do dotychczasowych działań zdecydowaliśmy się dodać kampanie Google Ads, które od samego początku generują dużą ilość zapytań.
ETAP 5
Po kilku miesiącach współpracy do pozostałych działań zdecydowaliśmy się dodać kampanie na Facebooku, które od samego początku generują satysfakcjonujące wyniki.
ETAP 6
Każdego dnia wspieramy dział marketingu Fintecnic i odpowiadamy za realizację coraz to nowych celów i założeń, które wspólnie ustalamy podczas regularnych konsultacji.
Wdrażanie strategii rozpoczęliśmy w czerwcu 2022 roku od optymalizacji i poprawy wydajności strony internetowej. Zadbaliśmy o przyjazność adresów URL, meta dane czy strukturę nagłówków. Uzupełniliśmy stronę rozbudowanymi treściami, związanymi z kategoriami pozycjonowanych fraz kluczowych a także rozpoczęliśmy publikacje artykułów na blogu firmy, na którym do dziś publikujemy artykuły branżowe. Podejmowane działania sprawiają, że ruch organiczny odpowiada za ponad 60% konwersji w serwisie.
Budowanie stabilnego źródła ruchu w oparciu o najbardziej konwertujące frazy to sposób na biznesowe powodzenie działań SEO.
Pozycjonowanie fraz kluczowych wykorzystując wysokiej jakości treści, które dodatkowo edukują użytkowników to skuteczny sposób na wzrosty.
Sam ruch w serwisie nie przełoży się na rozwój biznesu, dlatego stale dbamy o optymalizajcę konwersji i realizację celów biznesowych.
8
fraz kluczowych
58
fraz kluczowych
211
fraz kluczowych
683
frazy kluczowe
36
fraz kluczowych
209
fraz kluczowych
625
fraz kluczowych
1844
frazy
kluczowe
Jeszcze przed rozpoczęciem współpracy z nami, klient korzystał z usług innej agencji w zakresie prowadzenia kampanii w Google Ads, jednak z marnym skutkiem. Wykonaliśmy nowe kampanie w prawidłowy sposób, co pozwoliło zwiększyć ilość konwersji i zaoszczędzić budżet reklamowy.
Prawidłowo wykonane kampanie oraz reklamy to absolutna podstawa skutecznych działań w systemie reklamowym Google Ads.
Wdrożenie reklam graficznych spowodowało znaczny wzrost rozpoznawalności firmy na lokalnym i międznarodowym rynku.
Przy wysokim budżecie reklamowym niewielka różnica w koszcie konwersji, znacznie zmienia ilość pozyskanych kontaktów.
Kampanie reklamowe na Facebooku najczęściej wykorzystujemy do budowania zasięgu akcji promocyjnych i rabatowych. Działania rozpoczęliśmy od przygotowania pierwszych kreacji reklamowych, które zostały wykorzystane do przeprowadzenia analizy grup odbiorców. Po przeprowadzonych testach przystąpiliśmy do przygotowania ostatecznych kreacji i działania na pełnym, ustalonym budżecie reklamowym.
Pominięcie tego kroku często powoduje, że koszty kliknięcia lub pozyskania kontaktu są znacznie wyższe niż powinny.
W natłoku informacji i rozmaitego przekazu, atrakcyjne grafiki reklamowe są tym co skutecznie przyciąga uwagę odbiorców.
Czas prowadzenia kampanii na lokalnym rynku, a także znaczne zwiększanie budżetu negatywnie wpływa na stosunek koszt/kontakt.
Nie wiesz od czego zacząć i jakie rozwiązania będą najlepsze dla Twojej firmy? Zapraszamy do skorzystania z bezpłatnej konsultacji, która pozwoli nam poznać Twoje oczekiwania, a następnie zaproponować możliwe rozwiązania.
Konsultacja do niczego nie zobowiązuje. Zależy nam na zbadaniu Twoich potrzeb i dobraniu do nich odpowiednich rozwiązań. W czasie konsultacji możesz zadać nam dowolne pytania, związane z obszarem naszych usług.