blank

Fintecnic

blank

Producent stolarki okiennej

Połączenie SEO i kampanii PPC sposobem na skuteczny marketing producenta i dystrybutora stolarki okiennej? Zobacz jak nasza współpraca z Fintecnic pomogła rozwinąć sprzedaż i wspomóc rozwój firmy.

seo

google ads

facebook ads

blank
+ 0
zapytań miesięcznie
+ 0 %
fraz w TOP10
0 %
konwersji z ruchu SEO
+ 0
miesięcy współpracy
blank
blank

O kliencie

Fintecnic

Fintecnic to doświadczony producent i dystrybutor okien, działający na rynku od 10 lat. Firma specjalizuje się w produkcji okien aluminiowych, PCV, drewnianych oraz drewniano-aluminiowych, a także w systemach przesuwnych i fasadach. Fintecnic oferuje szeroki wybór produktów, w tym okna tarasowe, pasywne, automatyczne, a także drzwi i inne rozwiązania stolarki okiennej.

Firma wyróżnia się na rynku dzięki połączeniu wysokiej jakości produktów z przystępnymi cenami. Kładzie nacisk na trwałość, funkcjonalność, estetykę oraz energooszczędność swoich produktów, co przekłada się na oszczędności.

cele

Jakie stawiamy założenia?

Klientowi zależy na skalowaniu biznesu, co wiąże się bezpośrednio z budowaniem rozpoznawalności i zwiększaniem widoczności firmy w sieci, na rynku lokalnym, ale nie tylko.

wyzwania

Czemu musimy sprostać?

Klient prowadził już działania marketingowe, a raczej korzystał z agencji, która nie generowała zadowalających wyników i pomimo kilku lat współpracy, nie spełniła oczekiwań.

PROCES WSPÓŁPRACY

Poszczególne etapy realizacji projektu

Współpracę z Fintecnic rozpoczęliśmy w maju 2022 roku spotkaniem konsultacyjnym, w trakcie którego poznaliśmy cele firmy na najbliższe lata i oczekiwania względem działań marketingowych.

ETAP 1

Audyt aktualnej sytuacji

Klient poprosił nas o audyt aktualnych działań marketingowych i widoczności serwisu w sieci. Szybko zauważyliśmy, że potencjał działalności nie jest w pełni wykorzystywany.

ETAP 2

Opracowanie strategii działań

Konsultacja i przygotowanie planu na działania marketingowe, zarówno w ujęciu krótko- jak i długoterminowym to absolutna podstawa udanej i skutecznej współpracy w tym zakresie.

ETAP 3

Wdrożenie strategii SEO

Kolejnym etapem było rozpoczęcie działań w zakresie SEO, które dziś odpowiada za ponad 60% konwersji i jest najbardziej stabilnym źródłem ruchu generowanym przez marketing.

ETAP 4

Kampanie Google Ads

Po kilku miesiącach udanej współpracy, do dotychczasowych działań zdecydowaliśmy się dodać kampanie Google Ads, które od samego początku generują dużą ilość zapytań.

ETAP 5

Kampanie Facebook Ads

Po kilku miesiącach współpracy do pozostałych działań zdecydowaliśmy się dodać kampanie na Facebooku, które od samego początku generują satysfakcjonujące wyniki.

ETAP 6

Stała obsługa marketingowa

Każdego dnia wspieramy dział marketingu Fintecnic i odpowiadamy za realizację coraz to nowych celów i założeń, które wspólnie ustalamy podczas regularnych konsultacji.

zobacz efekty działań seo

Pozycjonowanie strony internetowej

Wdrażanie strategii rozpoczęliśmy w czerwcu 2022 roku od optymalizacji i poprawy wydajności strony internetowej. Zadbaliśmy o przyjazność adresów URL, meta dane czy strukturę nagłówków. Uzupełniliśmy stronę rozbudowanymi treściami, związanymi z kategoriami pozycjonowanych fraz kluczowych a także rozpoczęliśmy publikacje artykułów na blogu firmy, na którym do dziś publikujemy artykuły branżowe. Podejmowane działania sprawiają, że ruch organiczny odpowiada za ponad 60% konwersji w serwisie.

blank
Analiza i dobór konwertujących fraz

Budowanie stabilnego źródła ruchu w oparciu o najbardziej konwertujące frazy to sposób na biznesowe powodzenie działań SEO.

blank
Tworzenie wartościowej treści

Pozycjonowanie fraz kluczowych wykorzystując wysokiej jakości treści, które dodatkowo edukują użytkowników to skuteczny sposób na wzrosty.

blank
Stała optymalizacja konwersji

Sam ruch w serwisie nie przełoży się na rozwój biznesu, dlatego stale dbamy o optymalizajcę konwersji i realizację celów biznesowych.

Wykres widoczności fraz kluczowych i ruchu

blank

Widoczność serwisu - maj 2022

TOP 3

8

fraz kluczowych

TOP 10

58

fraz kluczowych

TOP 20

211

fraz kluczowych

TOP 50

683

frazy kluczowe

Widoczność serwisu - grudzień 2023

TOP 3

36 blank

fraz kluczowych

TOP 10

209 blank

fraz kluczowych

TOP 20

625 blank

fraz kluczowych

TOP 50

1844 blank

frazy
kluczowe

REKLAMY W WYSZUKIWARCE

Kampanie reklamowe w Google

Jeszcze przed rozpoczęciem współpracy z nami, klient korzystał z usług innej agencji w zakresie prowadzenia kampanii w Google Ads, jednak z marnym skutkiem. Wykonaliśmy nowe kampanie w prawidłowy sposób, co pozwoliło zwiększyć ilość konwersji i zaoszczędzić budżet reklamowy.

blank

Stworzenie nowych reklam

Prawidłowo wykonane kampanie oraz reklamy to absolutna podstawa skutecznych działań w systemie reklamowym Google Ads.

blank

Wdrożenie kampanii GDN

Wdrożenie reklam graficznych spowodowało znaczny wzrost rozpoznawalności firmy na lokalnym i międznarodowym rynku.

blank

Efektywne zarządzanie budżetem

Przy wysokim budżecie reklamowym niewielka różnica w koszcie konwersji, znacznie zmienia ilość pozyskanych kontaktów.

skuteczne kampanie lead ads

Kampanie reklamowe na Facebooku

Kampanie reklamowe na Facebooku najczęściej wykorzystujemy do budowania zasięgu akcji promocyjnych i rabatowych. Działania rozpoczęliśmy od przygotowania pierwszych kreacji reklamowych, które zostały wykorzystane do przeprowadzenia analizy grup odbiorców. Po przeprowadzonych testach przystąpiliśmy do przygotowania ostatecznych kreacji i działania na pełnym, ustalonym budżecie reklamowym.

blank

Analiza i dobór grup odbiorców

Pominięcie tego kroku często powoduje, że koszty kliknięcia lub pozyskania kontaktu są znacznie wyższe niż powinny.

blank

Projektowanie kreacji reklamowych

W natłoku informacji i rozmaitego przekazu, atrakcyjne grafiki reklamowe są tym co skutecznie przyciąga uwagę odbiorców.

blank

Optymalizacja kosztów kampanii

Czas prowadzenia kampanii na lokalnym rynku, a także znaczne zwiększanie budżetu negatywnie wpływa na stosunek koszt/kontakt.