Obecnie żadna firma nie może istnieć bez odpowiedniego marketingu. Głównym źródłem informacji dla klientów jest Internet, dlatego marki promują się głównie za pośrednictwem stron internetowych.
Prowadząc swój biznes, nie musisz znać się na marketingu, czy tworzeniu stron WWW. Doskonale to rozumiemy, dlatego naszym klientom proponujemy bardzo nowoczesne i kompleksowe rozwiązanie w postaci realizacji 360°.
Realizacje 360° to kompleksowa obsługa marketingowa, skierowana do konkretnej grupy odbiorców. W agencjach SEO nacisk kładziony jest głównie na pozycjonowanie stron, agencje SEM nastawione są na generowanie ruchu z źródeł płatnych, a programiści na tworzenie stron internetowych.
W ramach współpracy oferujemy kompleksową obsługę na każdej płaszczyźnie. Jako agencja 360° stawiamy przede wszystkim na efekt promocji oraz dotarcie wyłącznie do osób, które faktycznie będą zainteresowani daną usługą lub produktem. Działania są spersonalizowane, ponieważ dobiera się je do charakteru firmy, jej usług oraz profilu potencjalnego klienta.
Kompleksowe działania marketingowe pozwalają na znacznie skuteczniejsze dotarcie do potencjalnego klienta, niż pojedyncze usługi świadczone przez agencje SEO, SEM czy Social Media.
Wiele osób prowadzących działalność decyduje się na różnorodne usługi marketingowe, nie mając świadomości o tym, że na sukces firmy i zwiększenie sprzedaży składa się wiele czynników. Agencje zajmujące się jedynie pozycjonowaniem lub kampaniami reklamowymi w Google, często nie zajmują się tworzeniem stron WWW czy reklamami na Facebook'u. Do pozostałych usług, konieczne jest wynajęcie innej firmy, co wiąże się nie tylko z kosztami, ale również dużymi problemami w komunikacji.
Jako agencja marketingowa 360° oferujemy świetne rezultaty na każdej płaszczyźnie, a przede wszystkim możliwość konsultacji całości prowadzonych działań w trakcie jednego spotkania, co jest niemożliwe w przypadku korzystania z usług kilku firm. W przypadku korzystania z usług wielu agencji problematyczna bywa także komunikacja - wymiana maili między pozycjonerem a copywriterem lub grafikiem a developerem nie zawsze pozwoli na zrozumienie intencji i zamysłu drugiej strony.
Aby uniknąć nieporozumień i przyspieszyć prace, znacznie łatwiej jest zlecić wszystkie prace jednej agencji marketingowej, która zajmie się firmą w sposób kompleksowy.
Jeśli dopiero zaczynamy wchodzić na rynek i jesteśmy dość świeżą firmą, wybór agencji 360° będzie idealną opcją. Agencje SEO skupiają się jedynie na audycie strony oraz na słowach kluczowych. Większość firm nie posiada ani prawidłowo wykonanej strony internetowej, ani profesjonalnej identyfikacji wizualnej. Marketing od samego początku powinien być mocno skoncentrowany na konkretnych odbiorcach, dlatego sama analiza słów kluczowych nie jest wystarczająca. Firmy, które dopiero budują swoją historię, powinny mieć wieloaspektową pomoc, zwłaszcza jeśli nie posiadają odpowiedniej strony WWW. Jako agencja 360° oprócz działań SEO prowadzimy również zaawansowaną analizę zachowań klienta, kierujemy działania do konkretnych odbiorców i prowadzimy rozbudowane działania marketingowe, dzięki którym na produkty lub usługi danej firmy trafiają tylko osoby, które są nimi zainteresowane.
Często prowadzone działania SEO są perfekcyjne, a strona WWW jest mało czytelna i nie zachęcająca. Prowadzi to do tego, że pozyskujemy ruch z wyników organicznych, lecz klienci nie mogą odnaleźć się w naszej witrynie, co nie prowadzi do konwersji. W dobie ogromnej konkurencji, klienci niestety są coraz bardziej czujni i nawet niewielki błąd lub niedociągnięcie może skutecznie zniechęcić ich do wybrania konkretnej firmy. Przyczyny odrzuceń i brak ruchu organicznego są różne. Agencje, które zajmują się zarówno content marketingiem, jak również SEO doskonale wiedzą, jak ważny jest wizerunek firmy. Buduje się go nie tylko za pomocą dobrze skrojonych treści, ale przede wszystkim profesjonalnej stronie WWW.
Agencja SEO może nie zatrudniać specjalistów, którzy pracują z wizerunkiem marki. Z kolei realizacje 360° realizują zarówno marketing bezpośredni, jak i pośredni. Doradzają firmom jak mogą poprawić swój PR, a dzięki temu zwiększyć swój dochód – dobry PR przekłada się bowiem na lepszy zysk.