Agencja interaktywna Kraków |

ZBUDUJ ROZPOZNAWALNĄ MARKĘ

Identyfikacja wizualna

Pomożemy Ci w stworzeniu nowoczesnej, oryginalnej oraz spójnej identyfikacji wizualnej. Wierzymy, że tworzone przez nas prace idealnie oddadzą ideę oraz filozofię Twojej marki. W naszej ofercie znajdują się takie usługi jak projektowanie logotypów, grafik na social media, materiałów firmowych i reklamowych, a także plakatów czy banerów na strony WWW.

identyfikacja_wizualna_hero

Pozyskaj dla swojej firmy nowych klientów

Profesjonalna identyfikacja wizualna firmy

W zależności od branży oraz charakteru firmy dobieramy odpowiednią kolorystykę, która idealnie odda filozofię marki i oferowanych usług czy produktów. Wiemy, że logotyp oraz materiały reklamowe są wizytówką marki, dlatego kreujemy niepowtarzalne oraz innowacyjne grafiki, tworzące spójną całość. Wszystkie projekty są przemyślane tak, by były rozpoznawalne oraz dobrane do konkretnej grupy odbiorców. Dzięki temu odbiorcy mogą szybko zapamiętać firmę i skojarzyć ją z daną branżą.

Identyfikacja wizualna to obecnie podstawowe narzędzie, służące kreowaniu wizerunku marki na rynku. Dzięki niemu możliwa jest spójna oraz czytelna identyfikacja rynkowa oraz wyróżnienie marki spośród innych konkurencyjnych firm.

KOMPLEKSOWA KREACJA WIZERUNKU

Jakie elementy identyfikacji tworzymy?

Logotypy

Stworzymy logo idealnie wyróżniające wizerunek Twojej firmy, który przyciągnie uwagę klientów.

Materiały reklamowe

Nasz doświadczony zespół rozszerzy tożsamość Twojej marki w kompleksowym i spójnym podejściu reklamowym.

Materiały firmowe

Zaprojektujemy wizytówki, ulotki, papier firmowy, broszury i wiele innych materiałów dla Twojej firmy.

Grafiki do social media

Pomożemy Ci przyciągnąć nowych obserwujących i osiągnąć imponujące wyniki w mediach społecznościowych.

Banery do sklepów internetowych

Stworzone przez nas banery doskonale zaprezentują Twój przekaz reklamowy i przyciągną nowych klientów.

Grafiki do serwisów ogłoszeniowych i aukcyjnych

Profesjonalne grafiki i banery informacyjne dla Twoich aukcji. Wyróżnij się na tle konkurencji.

Grafiki animowane i interaktywne

Użyjemy animowanych elementów, aby przyciągnąć uwagę odbiorcy. Strategia gwarantująca sukces!

Nietypowe zlecenia w zakresie grafiki i animacji

Masz ciekawy pomysł i nie do końca wiesz jak go zrealizować? Skontaktuj się z nami a na pewno Ci pomożemy.

WIARYGODNOŚĆ I OBLICZE FIRMY
Dlaczego identyfikacja wizualna jest ważna?

Każdy klient utożsamia daną markę z logotypem lub użytymi w nim kolorami. Znane firmy bardzo ostrożnie projektują oraz zmieniają logo, ponieważ to właśnie po nim klienci rozpoznają nas jak usługodawców, czy też producentów. Marka jest kojarzona z tymi elementami, które występują w materiałach reklamowych. Co ważne zarówno krój pisma, jak również logo, czy też symbole firmy muszą być tożsame z oferowanymi przez nas produktami i usługami. Z czasem to właśnie logo będzie pierwszym elementem, po którym kupujący rozpozna firmę.

Eleganckie oraz charakterystyczne logo będzie nasza wizytówką, a także reklamą samą w sobie. Zdobywając nowych klientów, ważne jest stworzenie spójnego wizerunku firmy. Nowi kupujący na pewno zauważą, że zarówno strona internetowa, jak również materiały reklamowe mają ten sam styl. Uznają naszą firmę godną zaufania i bardziej charakterystyczną, co pomoże w szybkiej identyfikacji i łączenia opakowania, czy też logo z naszymi produktami.

kluczdosukcesu

KOMPLETNY BRANDING TWOJEJ MARKI

Czym jest księga znaku?

Podczas przeprowadzania identyfikacji wizualnej, powstaje podstawowa księga znaku, która jest oficjalnym zapisem wzorców, na podstawie których marka będzie identyfikowana przez klientów. W niej są też informacje, pokazujące sposoby i zasady wykorzystywania tej identyfikacji. Jest to zależne od tego, na jakich materiałach reklamowych ma pojawić się logo lub konkretny krój pisma.

Wśród informacji znajdują się zaprojektowane symbole firmy, topografie firmowe, wzory materiałów firmowych (prezentacji, materiałów przeznaczonych do druku, ulotek reklamowych, tworzonych na potrzeby reklamy oraz public relations) oraz kolory firmowe, łączące się z kolorystyką logotypu marki.

goliat_gres_telefon
WYRÓŻNIJ SIĘ NA TLE INNYCH FIRM
Przejrzystość i spójność

Budując własną identyfikację wizualną ważne jest, by wszystkie elementy były spójne i klarowne. Używanie jednego rodzaju czcionek oraz kolorów ze zbliżonej palety barw stworzy bardzo ciekawą, a jednocześnie czytelną całość, która spodoba się klientom. Użytkownicy stron internetowych obecnie bardziej cenią sobie czytelność i przejrzystość od graficznego galimatiasu, z którego trudno jest odczytać sensowną treść.

Klient trafiający na stronę internetową, w pierwszej kolejności widzi grafikę, pojawiającą się na stronie głównej. Grafika zachęca do odsłaniania kolejnych zakładek oraz pozwala na zawarcie w niej informacji czym zajmuje się dana firma. Logotyp pojawia się również na elementach drukowanych, w tym wizytówkach oraz folderach reklamowych. Klient na pewno zauważy, że wszystkie elementy są ze sobą powiązane i dopracowane. Świadczy to bardzo dobrze o profesjonalizmie firmy, dbającej o odpowiedni wygląd wszystkich tych elementów. Podobna gama barw wykorzystana zarówno w logo, jak również w innych elementach reklamowych sprawia więc wrażenie dobrze przemyślanej kampanii reklamowej firmy.

BOGATE GRONO ZADOWOLONYCH KLIENTÓW
Wybrane realizacje logotypów
NAJWAŻNIEJSZY ELEMENT KAŻDEJ MARKI
Jak wygląda projektowanie logo?

Zanim logo firmy powstanie, bardzo ważne jest poznanie marki i jej filozofii. W końcu perfekcyjne logo musi być tożsame z firmą i przedstawić ją w jak najlepszym świetle. Klient przed zamówieniem logo powinien przekazać informacje na temat sprzedawanych produktów lub oferowanych usług – czy marka kierowana jest do młodszych, czy też starszych odbiorców, jaką ma politykę, jak tworzy swoje produkty, jakie ma cele sprzedażowe oraz filozofię. Każdy logotyp powinien być oryginalny i tożsamy z ideą danej firmy. Klienci nie mogą mylić naszej marki z innymi, które działają w tej samej branży. Bardzo ważne są czcionki, które muszą być odpowiednio dobrane - nowoczesne, eleganckie, nawiązujące do natury, czy też technologii.

Finalna wersja logotypu jest tworzona w kilku wersjach kolorystycznych oraz w różnych konfiguracjach – pionowej oraz poziomej. Aby łatwiej było zaprezentować pracę grafików, logo jest umieszczane również na materiałach reklamowych. Po akceptacji projektu, klient otrzymuje wektorowo zaprojektowany logotyp jak również dokumentację, czyli księgę znaku do logotypu.

projektowanielogo
ZRÓB KROK W STRONĘ ROZWOJU SWOJEJ FIRMY
Chcesz nadal być w cieniu konkurencji?

Podaj swój telefon kontaktowy, a nasz przedstawiciel skontaktuje się z Tobą. W trakcie rozmowy zapytamy o Twoje potrzeby i zaproponujemy najlepsze rozwiązania.